Kampaņas „Uzslavē labu servisu!” laikā dalībniekiem bija
iespēja iepazīties ar Rekomendācijas indeksu. Saskaņā ar šī indeksa vērtējumu,
pirmo reizi kampaņas ietvaros ir pasniegta balva par visvairāk ieteiktiem
uzņēmumiem Latvijā, kas ir Swedbank Internetbanka, RTU Zinātniskā bibliotēka un
Seesam Insurance.
No 1. līdz 31.martam 10. reizi norisinājās kampaņa „Uzslavē
labu servisu!”. Jau otro gadu kampaņā iesaistījās RTU Zinātniskā bibliotēka.
Šogad bijām vienīgā struktūrvienība, kas pārstāvēja RTU.
Visu martu bija iespējams pateikt paldies par laipnu,
kvalitatīvu un uzslavējamu apkalpošanu. Laba servisa mēnesim noslēdzoties, 14.aprīlī tika paziņoti tieLatvijas uzņēmumi, kas ir snieguši augstākās kvalitātes apkalpošanu.
Vērtējumu veidoja klientu, ekspertu un pētījuma veikts vienots atspoguļojums
par servisa kvalitāti.
Rekomendācijasindekss deva iespēju izsūtīt anketu mūsu lasītājiem, lai noskaidrotu viņu
apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem un, lai saņemtu viņu ieteikumus darba
uzlabošanai. Anketās jautājām, cik liela ir iespēja, ka jūs ieteiktu RTU ZB kā
pakalpojumu savam draugam, kas Jums bibliotēkā patīk vislabāk, cik veiksmīga
jūsu vērtējumā bija pēdējā apkalpošanas pieredze, ko bibliotēkā vajadzētu
mainīt? Bija iecerēts anketas izsūtīt vēl citiem lietotājiem. Tā kā esam
ieguvušas iespēju šo pakalpojumu bez maksas izmantot vēl 6 mēnešus, domājām par
citiem jautājumiem lietotāju vēlmju noskaidrošanai. Žēl, ka RTU IT dienests
nerekomendē izmantot šo iespēju.
Vērā ņemamas ir iegūtās atbildes gan elektroniskajās
anketās, gan bibliotēkā saņemtās. No iespējamajiem 880 punktiem, uz jautājumu, cik
veiksmīga jūsu vērtējumā bija pēdējā apkalpošanas pieredze RTU ZB, saņēmām 742
punktus. Uz jautājumu, cik liela ir iespēja, ka jūs ieteiktu RTU ZB kā
pakalpojumu savam draugam, no 900 punktiem saņēmām 734. Kā redzams pakalpojumu
kvalitāte vēl ir jāuzlabo, tāpēc priecājamies, ka esam saņēmuši ierosinājumus
par lietām, kas jāpilnveido (grāmatu izvietojuma norādes, ventilācija, troksnis,
darba laiks u.c.). Visvairāk uzslavas bibliotēka saņēmusi par atmosfēru, vidi,
laipnu, kvalitatīvu apkalpošanu, atbalstu, attieksmi un par atpūtas iespējām Ķīmijas
filiālē.
Kampaņa sniedza iespēju iepazīt mūsu stiprās puses un
trūkumus, plašai auditorijai pierādīt, ka mūsu sniegtie pakalpojumi ir augstas
kvalitātes. Ieguvām diplomu kā rekomendētākā iestāde, kas ir pierādījums, ka
bibliotēka ir pamanīta.
Paldies visiem, kas ir pateikuši labus vārdus par
bibliotēkas darba kvalitāti un darbinieku atsaucību informācijas nodrošināšanā.
Mēs solām labu servisu ne tikai martā.
Nav komentāru :
Ierakstīt komentāru