pirmdiena, 2014. gada 12. maijs

Zinātniskā bibliotēka – otrā rekomendētākā iestāde


Kampaņas „Uzslavē labu servisu!” laikā dalībniekiem bija iespēja iepazīties ar Rekomendācijas indeksu. Saskaņā ar šī indeksa vērtējumu, pirmo reizi kampaņas ietvaros ir pasniegta balva par visvairāk ieteiktiem uzņēmumiem Latvijā, kas ir Swedbank Internetbanka, RTU Zinātniskā bibliotēka un Seesam Insurance.

No 1. līdz 31.martam 10. reizi norisinājās kampaņa „Uzslavē labu servisu!”. Jau otro gadu kampaņā iesaistījās RTU Zinātniskā bibliotēka. Šogad bijām vienīgā struktūrvienība, kas pārstāvēja RTU.
Visu martu bija iespējams pateikt paldies par laipnu, kvalitatīvu un uzslavējamu apkalpošanu. Laba servisa mēnesim noslēdzoties, 14.aprīlī tika paziņoti tieLatvijas uzņēmumi, kas ir snieguši augstākās kvalitātes apkalpošanu.
Vērtējumu veidoja klientu, ekspertu un pētījuma veikts vienots atspoguļojums par servisa kvalitāti.
 Rekomendācijasindekss deva iespēju izsūtīt anketu mūsu lasītājiem, lai noskaidrotu viņu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem un, lai saņemtu viņu ieteikumus darba uzlabošanai. Anketās jautājām, cik liela ir iespēja, ka jūs ieteiktu RTU ZB kā pakalpojumu savam draugam, kas Jums bibliotēkā patīk vislabāk, cik veiksmīga jūsu vērtējumā bija pēdējā apkalpošanas pieredze, ko bibliotēkā vajadzētu mainīt? Bija iecerēts anketas izsūtīt vēl citiem lietotājiem. Tā kā esam ieguvušas iespēju šo pakalpojumu bez maksas izmantot vēl 6 mēnešus, domājām par citiem jautājumiem lietotāju vēlmju noskaidrošanai. Žēl, ka RTU IT dienests nerekomendē izmantot šo iespēju.
Vērā ņemamas ir iegūtās atbildes gan elektroniskajās anketās, gan bibliotēkā saņemtās. No iespējamajiem 880 punktiem, uz jautājumu, cik veiksmīga jūsu vērtējumā bija pēdējā apkalpošanas pieredze RTU ZB, saņēmām 742 punktus. Uz jautājumu, cik liela ir iespēja, ka jūs ieteiktu RTU ZB kā pakalpojumu savam draugam, no 900 punktiem saņēmām 734. Kā redzams pakalpojumu kvalitāte vēl ir jāuzlabo, tāpēc priecājamies, ka esam saņēmuši ierosinājumus par lietām, kas jāpilnveido (grāmatu izvietojuma norādes, ventilācija, troksnis, darba laiks u.c.). Visvairāk uzslavas bibliotēka saņēmusi par atmosfēru, vidi, laipnu, kvalitatīvu apkalpošanu, atbalstu, attieksmi un par atpūtas iespējām Ķīmijas filiālē.
Kampaņa sniedza iespēju iepazīt mūsu stiprās puses un trūkumus, plašai auditorijai pierādīt, ka mūsu sniegtie pakalpojumi ir augstas kvalitātes. Ieguvām diplomu kā rekomendētākā iestāde, kas ir pierādījums, ka bibliotēka ir pamanīta.
Paldies visiem, kas ir pateikuši labus vārdus par bibliotēkas darba kvalitāti un darbinieku atsaucību informācijas nodrošināšanā. Mēs solām labu servisu ne tikai martā.

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru