otrdiena, 2019. gada 19. februāris

"SAE International" e-grāmatu kolekcijas izmēģinājumu līdz 03.03.2019.

RTU Zinātniskā bibliotēka piedāvā SAE International e-grāmatu kolekcijas izmēģinājumu IEEEXplore Digital Library platformā.

SAE ir tehnisko ekspertu globālā asociācija kosmosa, automobiļu un komerciālo transportlīdzekļu nozarēs. SAE International piedāvā vērtīgu e-grāmatu kolekciju, kas apkopo jaunāko pētījumu rezultātus. 
Pieejami grāmatu pilnie teksti PDF formātā ar iespēju lejupielādēt.

No RTU portāla ORTUS:  Bibliotēka → E-resursi → Izmēģinājuma datubāzes → SAE.

Transportation (196)
Components, Circuits, Devices & Systems (162)
General Topics for Engineers (127)
Aerospace (26)
Geoscience (17)
Fields, Waves & Electromagnetics (12)
Engineered Materials, Dielectrics & Plasmas (3)

Konsultācijas var saņemt:
·      RTU Zinātniskajā bibliotēkā Paula Valdena ielā 5
·      pa tālr. 67089102
·      e-pasts: uzzinas@rtu.lv

Pieteikties apmācībām datubāžu izmantošanā: http://ej.uz/apmacibam

 

5 komentāri :

  1. Tam, kurš šodien lasa šo liecību, vajadzētu svinēt kopā ar mani un manu ģimeni, jo tas visiem sākās kā joks, un daži teica, ka tas nav iespējams. Mani sauc Aleksandrs Bendiks, es esmu no Rīgas, bet kopā ar sievu pārcēlos uz Beļģiju. Esmu laimīgi precējusies ar diviem bērniem un skaistu sievu. Kaut kas briesmīgs notika ar manu ģimeni, es pazaudēju darbu un sieva aizgāja no mājas, jo es nevarēju parūpēties par sevi un ģimeni. viņai un maniem bērniem tajā laikā. Man izdevās deviņus gadus, neviena sieva mani neatbalstīja, lai labi rūpētos par bērniem. Es cenšos nosūtīt testa ziņojumu sievai, bet viņa neļauj man ar viņu runāt. Es cenšos aprunāties ar viņas draugu un viņas ģimeni, bet es joprojām zinu, ka kāds varētu man palīdzēt, un es vēlāk esmu nosūtījis pieprasījumu tik daudziem uzņēmumiem, bet tik un tā nezvanu man, līdz pienāk kāda uzticīga diena, kuru es nekad savā dzīvē neaizmirsīšu . Kad es satiku vecu draugu, kuram es izskaidroju visas savas grūtības, un viņš man pastāstīja par lielisku cilvēku, kurš viņam palīdzēja iegūt labu darbu Coca cola uzņēmumā, un viņš man teica, ka tas ir rutīnas šarms, bet es esmu cilvēks, kurš nekad tic pareizrakstībai, bet es nolēmu to izmēģināt, un es ar viņu sazinājos, izmantojot doctorosagiede75@gmail.com. Viņš mani pamācīja un parādīja, kā rīkoties šajās trīs burvestības palaišanas dienās. Es sekoju visiem norādījumiem un daru to, ko viņš man lūdza darīt labi. Drosagiede pārliecinieties, ka viss noritēja labi, un mana sieva mani atkal redzēs pēc brīnišķīgā darba Drosagiede. Mana sieva man piezvanīja ar nezināmu numuru un atvainojās, un viņa man teica, ka viņa patiešām man pietrūkst, un mūsu bērni un mana sieva nāk mājās. Un pēc divām dienām uzņēmums, kas man nosūtīja pateicības vēstuli, sauca, tagad es esmu piemērs uzņēmuma vadītājam šeit, ASV. Iesaku, ja rodas kādas problēmas, nosūtiet ziņojumu uz šo e-pastu: doctorosagiede75@gmail.com vai whatsapp 2349014523836, un jūs iegūsit vislabāko rezultātu. Uztveriet lietas kā pašsaprotamas, un tas jums tiks atņemts. ES tev novēlu visu to labāko.

    AtbildētDzēst
  2. Vai vēlaties pārdot savu nieri? vai Vai jūs meklējat iespēju pārdot nieres par naudu finansiāla sabrukuma dēļ un nezināt, ko darīt, tad sazinieties ar mums jau šodien un mēs jums piedāvāsim labu summu jūsu nierēm. Mans vārds ir (ārsts Elvis Kāpēcte), kurš ir frenologs mūsu slimnīcā, kuras specializācija ir nieru ķirurģija, un mēs nodarbojamies arī ar nieru iegādi un pārstādīšanu, ja dzīvots ir attiecīgais donors. Sazinieties ar e-pastu: doctorelviswhyte@gmail.com vai whatsapp us +2347083629144, lai iegūtu vairāk informācijas

    AtbildētDzēst
  3. Mums steidzami nepieciešami orgānu donori, nieru donori, sieviešu olas, nieru donori. Summa: USD 500 000,00 dolāri
    Sieviešu olu summa: USD 500 000,00 dolāri
    WHATSAP: +91 91082 56518
    Email: : customercareunitplc@gmail.com
    Lūdzu, kopīgojiet šo ziņu.


    We are urgently in need of Organs Donors, Kidney donors,Female Eggs,Kidney donors Amount: $500.000.00 Dollars
    Female Eggs Amount: $500,000.00 Dollars
    WHATSAP: +91 91082 56518
    Email: : customercareunitplc@gmail.com
    Please share this post.

    AtbildētDzēst
  4. Vai vēlaties iegādāties nieres, ķermeņa orgānus vai arī pārdot nieres vai ķermeņa orgānus? Vai jūs meklējat iespēju pārdot nieres par naudu finanšu sabrukuma dēļ un nezināt, ko darīt, tad sazinieties ar mums jau šodien, un mēs jums piedāvāsim labu naudas summu 500 000 dolāru apmērā par jūsu nieri. Mani sauc doktors Maksvels, esmu neirologs BILL ROTH HOSPITAL. Mūsu slimnīca specializējas nieru ķirurģijā, un mēs arī nodarbojamies ar nieru pirkšanu un transplantāciju ar dzīvo donoru. Mēs atrodamies Indijā, ASV, Malaizijā, Singapūrā. Japāna.

    Lūdzu, dariet mums zināmu, ja jūs interesē nieru vai
    Ērģeles, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums pa e-pastu un pa e-pastu.

    E-pasts: birothhospital@gmail.com
    Kas ir lietotnes numurs: +33751490980

    Ar laba vēlējumiem
    Galvenais medicīnas direktors
    DR Maksvels

    AtbildētDzēst
  5. Dāmas un kungi, un pieaugušie var pieteikties mūsu donoru programmai, kurā ziedotāji ar savu DONORA SERTIFIKĀTU var ziedot un saņemt atlīdzību par dzīvības glābšanu

    Mēs dodam saviem donoriem $ 1187000 par nierēm

    Donors, kas vēlas ziedot citus orgānus, var arī norādīt ....

    Sazinieties ar doctodrsimonponcemd@gmail.com
    Lai iegūtu vairāk informācijas..

    AtbildētDzēst