pirmdiena, 2013. gada 7. oktobris

Adaptēti atsauču noformēšanas paraugi

The APA style guide can explain how to cite sources, even itself. 
RTU Zinātniskā bibliotēka ir adaptējusi atsauču noformēšanas paraugus zinātniskajiem darbiem pēc LVS ISO 690:2010. Piemēri  publicēti RTU e-studiju kursā Informācijpratība.

Atsauču noformēšanas paraugi latviešu valodā
Atsauču noformēšanas paraugi angļu valodā 



7 komentāri :

  1. labdien
    Finanšu un ekonomikas krīzes rezultātā jums ir grūtības iegūt aizdevumu, banku un citu finanšu iestāžu līmenī. Jums nav jāuztraucas par. Vēlaties gūt labumu no kredīta, izejot no jūsu projektiem, vēlaties gūt labumu no tirdzniecības fona, jūs vēlaties saņemt kredītu finansēšanai, studijas ārzemēs, vēlaties mainīt auto, aprīkot jūs tehnika, jums piedāvāt jaunu mājvietu. Patīk dažāda veida individuālie aizņēmumi, lai atbilstu jūsu vajadzībām. Es esmu indivīds ar kapitālu, kura tiks izmantota, lai izveidotu aizdevumi cilvēkiem finanšu grūtībās likmi no 2 % līdz 4 %. Ieguvums no manas zināšanas ir vienkāršs un ātrs. Ja interesē un nopietns, sazinājās ar mani. Tieši pa e-pastu: leferfrancisjean@gmail.com
    Labi, lai jums.

    AtbildētDzēst
  2. Es biju priecīgs saņemt 100 000 eiro aizdevumu no nopietna aizdevuma, kuru es ļoti vēlos ieteikt. Sazinieties ar viņu vietnē chritellesinclaire123@gmail.com

    whatsapp: + 33 7 56 85 15 05

    AtbildētDzēst
  3. Naudas aizdevumu piedāvājums starp atsevišķu fenollosaten@gmail.com
    WhatsApp: 0033 755 1238 22
    mēs piedāvājam vienkāršu, ātru un uzticamu naudas aizdevumu sākot no 1 000,00 EURO / USD līdz 1 000 000,00 EURO / USD nopietniem un godīgiem cilvēkiem, kuriem vajadzīga nauda ar procentu likmi 3% l "an. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, sazinieties ar mani tikai pa e-pastu: fenollosaten@gmail.com

    AtbildētDzēst
  4. Labdien,
    Es rakstu, lai informētu jūs, ka mēs piedāvājam personas aizdevumiem ar 2% procentu likmi. Mēs jums var sniegt aizdevumus, lai iegādātos traktoru vai zemes, lai jūs varētu darīt lauksaimniecībā vai citas lietas, ko jūs vēlaties darīt. Sazinieties ar mums tieši pa pastu: sduplens@gmail.com
    Ar laba vēlējumiem

    AtbildētDzēst
  5. Labdien,
    Es rakstu, lai informētu jūs, ka mēs piedāvājam individuālie aizņēmumi ar 2% procentu likmi. Mēs varam dot jums aizdevumus, lai iegādātos traktorus vai zemi, lai jūs varētu veikt lauksaimniecību, tirdzniecību, ieguldījumus vai citas lietas, ko vēlaties darīt. Sazinieties ar mums tieši pa pastu: sduplens@gmail.com
    Whatsapp: +33 7 56 88 17 68
    Ar cieņu

    AtbildētDzēst
  6. Laipni lūdzam: NOPIETNU UN GODĪGU INDIVIDUĀLU AIZDEVUMS TIEŠSAISTĒ.
    Kredīta piedāvājums starp privātpersonām ātrais ātrais kredīts, lai izbeigtu jūsu rūpes mazāk nekā 72 stundu laikā. Jums ir aizliegta jūsu banka, un visi jūsu mēģinājumi citās un citās finanšu iestādēs līdz šim neko nedeva jūsu slikto kredītu vai citu dēļ. neuztraucieties, sazinieties ar mani, un mazāk nekā 72 stundu laikā ar saprātīgu likmi 2% gadā, un par jums piemēroto atmaksas laiku es jums izsniedzu aizdevumu, kas ietaupīs jūsu dzīvību. Lūdzu, sazinieties ar mani pa e-pastu: marialeydi06@gmail.com

    AtbildētDzēst
  7. Mēs esam finanšu iestāde, kas specializējas projektu atbalstīšanā, palīdzot vecāka gadagājuma cilvēkiem, bezdarbniekiem, hipotēkām un pensionāriem ar procentu likmi 3% atmaksas periodā.

    Lai iegūtu vairāk informācijas, varat sazināties ar mums: mpantzagiota03@gmail.com

    AtbildētDzēst