otrdiena, 2014. gada 3. jūnijs

Uz Rēzekni un Daugavpili


Atsaucoties Nacionālās b-kas kolēģu aicinājumam  piedalījos ekskursijā uz Latgali, kas notika 24. - 25. maijā.  Ceļojuma mērķis bija Rēzeknes pilsētas un  jaunās koncertzāles  „Gors”  apmeklējums, kā arī Daugavpils Marka  Rotko mākslas centra un Daugavpils cietokšņa apskate.


Skaistā saulainā sestdienas rītā pirmais  pieturas punkts bija Aizkraukles pilskalns ar brīnišķīgo skatu uz Daugavu un putnu dziesmām.  Tālāk mūsu ceļš veda uz Latgales atmodas darbinieka Franča Trasūna māju-muzeju  „Kolnasāta”.  Jaukā vietējā gide stāstīja par Trasūnu dzimtas  gājumu (Francis Trasūns – nozīmīgs Latgales kultūras un politiskais darbinieks,1. un 2. Saeimas deputāts, viņa  nozīmīgākais nopelns –panākta  Latgales teritorijas pievienošana  Latvijai) un pacienāja  ar mājas sautējumu, ko notiesājām turpat ābeļu dārzā. Turpat bija apskatāma Latgales keramiķu darbu izstāde. 






Tālāk devāmies uz Gaigalavu pie  Igauņa kunga, kurš ir atraktīvs un pozitīvs cilvēks, mūzikas instrumentu kolekcionētājs un ražotājs. Viņa privātajā muzejā jautrība sita augstu vilni, jo katram bija jāizmēģina kāds mūzikas instruments.

 Tad ceļš vijās garām apstrādātiem (!!) laukiem uz Rēzekni–Latgales Kultūras centru.  Tur mūs sagaidīja laipni jaunās koncertzāles „Gors” informācijas centra darbinieki. Koncertzāle celta industriālā minimālisma stilā un apvieno kompleksā arī mēģinājumu zāles, grupu atpūtas telpas, skatu balkoniņus, jumta terasi, kino zāli, kafejnīcu, kā arī liftu, kas spēj uzņemt  3 tonnas  mūzikas iekārtu pārvadāšanai.  Netālu– senais Rēzeknes pilskalns, no kura paveras skats uz Austrumlatvijas Radošo Pakalpojumu centru  „Zeimuļs”  un Rēzeknes upīte ar promenādi.Bet visjaukāk  Rēzekne un jaunā koncertzāle izskatījās vakarā,  kad  iedegtas  gaismas gan ēkā, gan ielu apgaismojums laukumos, uz tiltiņiem, promenādē un strūklakā.  Turpat ar roku aizsniedzams arī Kovšu (Kausa) ezers, kurā vietējie jaunieši peldējās uz nebēdu. Mūs laipni uzņēma viesnīca  „Latgale”, no kuras otrā rītā devāmies uz Daugavpili.
Karstā vasaras rītā iebraucam Daugavpilī. Pa ielām braukā sens–vārda tiešā nozīmē–tramvajs.  Bija aizķeršanās ar iebraukšanu Daugavpils cietoksnī ielu remontdarbu dēļ.  Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs ietver sevī gan M.Rotko pēcteču dāvinājumu (orģināldarbus) Daugavpilij kā viņa dzimtajai pilsētai (Interesanta  arī vizuālā interaktīvā izstāde par Rotkoviču dzimtas gaitām dzimtenē un trimdā),  gan arī  citas izstādes– piem. „Marks Šagāls un Eiropas avangardisti”(kur redzējām  M.Šagāla orģināldarbus ), Anitas Melderes gleznojumi,  keramiķu izstāde un darbnīcas, Daugavpils tēlnieces Jeļenas Volkovas darbu izstāde, Latgales reģiona mākslas dienu  darbu izstāde, kuras nosaukums „Vai nu ir, vai nu nav!”(lai katrs spriež pats!). Bija iespēja arī baudīt mūzikas un mākslas sintēzi. Daugavpils cietokšņa atjaunošanai vēl garš ceļš ejams. Jo pašlaik atjaunotas 3 ēkas un projektā nākamā. Šeit būtu derējis īpašs gids, lai stāstītu  par cietokšņa vēsturi. Tālāk seko pastaiga pa Daugavpils gājēju promenādi –Rīgas ielu, tad brīvais laiks un – mājup!

 

  Paldies Latgale, par Tavu gara spēku un viesmīlību!   Rīga mūs sagaida ar lietus atveldzētām ielām.

10 comments :

  1. Izziņas pilns ceļojums, prieks par jums meitenes :)

    AtbildētDzēst

  2. Sveiki, es esmu rakstot šo liecība, jo es esmu ļoti pateicīgs par to, ko UniCredit finanšu uzņēmumiem darīja par mani un manu ģimeni. Kad es domāju, ka nebija cerību, šis aizdevums uzņēmumam nāca un dara mana ģimene justies dzīvs atkal aizdot mums aizdevumu ar ļoti zemu procentu likmi 2%. Nu, man ir bijis meklējot aizdevumu, lai norēķinātos savu parādu par pēdējo trīs mēnešu laikā, es tikās scammed un paņēma manu naudu, līdz es beidzot satiku Dievs sūtīja aizdevējs. Es nekad domāja, ka joprojām ir īstas aizdevumu aizdevējiem internetā, bet uz manu vislielāko pārsteigumu es saņēmu savu aizdevumu bez izšķērdēt daudz laika. Tātad, ja jums ir, kas tur meklē aizdevumu jebkuru summu, es ieteiktu jums uz e-pastu Mrs.Grate Elita izmantojot: (bankcredit@inbox.lv)
    777 # Romas dzelzceļa stacijā Road, italy Tel: 393512646127
    Sveicieni,
    Mr.Jenlan

    AtbildētDzēst
  3. sveiki,
    bažas par finansējumu. Es saņēmu savu daļu, pateicoties bīskaps Elias iedeva man 35.000 eiro.
    Ja jūs vēlaties uzticamu kredīts sazinājās vietnē:
    bishopelijahloanfirm002@hotmail.com
    WhatsApp: +2349035555247

    Mans vārds ir Valeria Argentīna

    AtbildētDzēst
  4. BUEN DIA , MI NOMBRE ES June Valeria, VIVO EN MEXICO CON MI FAMILIA.

    Estoy aquí para compartir un testimonio sobre cómo obtuve un préstamo de este mujer llamado Sra. Ashley Alex, mi hija estaba teniendo un problema de corazón, no me dejó nada conmigo, no tengo ningún trabajo haciendo estaba vacío. TAN DIOS ME DIRIGIÓ A ESTE mujer LLAMADO Sra. Ashley Alex. LE DIÍ MI PROBLEMA ENTONCES ME DIJO QUE NO ME PREOCUPARÍA QUE ME AYUDARÍA. EN POCOS DÍAS MÁS TARDE RECIBO UN PRÉSTAMO DE SU EMPRESA EN UNAS BUENAS MANOS CON NINGÚN TRACTO DE ACTIVIDADES DE SCAM. ella puso un sonrisa en mi cara de nuevo. AHORA VIVO FELIZ CON LA FAMILIA OTRA VEZ. MI HIJA ES MALA AHORA. SI USTED ESTÁ HACIA FUERA ALLÍ BUSCANDO UN PRÉSTAMO CONTACTE CON ESTE HOMBRE ÉL PODRÁ SORRIR EN SU CARA. AQUÍ ES SU DIRECCIÓN DE CORREO ELECTRÓNICO: ( serviceguaranteeloanfirm212@hotmail.com ) O WHATSAPP CONTACTO: +2347037572807

    AtbildētDzēst

  5. DO YOU NEED A LOAN IF YES GET BACK TO US NOW, EMAIL US at (globalenergyloancompany@gmail.com) Do you need an urgent loan to finance your business or in any purpose? we are certified and legitimate and international licensed loan lender We offer loans to Business firms, companies and individuals at an affordable interest rate of 2% , It might be a short or long term loan or even if you have poor credit, We shall process your loan as soon as we receive your application.

    AtbildētDzēst
  6. Kā es varētu nopirkt savu māju. Mani sauc Dorisa Sjūzena no Latvijas, es vēlos izteikt sirsnīgu pateicību Aizdevumu kredītiestādēm par palīdzību man ar $ 100 000 dolāru aizdevumu, lai nopirktu savu māju ar zemu procentu likmi 2% 30. maijā. 2022. gads pēc tam, kad mani noraidīja mana banka un citas finanšu aģentūras, kuras es apmeklēju. Vēlos arī uzrunāt plašāku sabiedrību, jo iesaku ikvienam, kam nepieciešama finansiāla palīdzība, sazināties ar šo uzņēmumu, lai nenonāktu nepareizās rokās, meklējot atbildīgu aizdevumu, izmantojot e-pasta adresi uzņēmums: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) / vai Whatsapp: +393512114999

    AtbildētDzēst
  7. Sveiki visiem. Es redzēju komentārus no cilvēkiem, kuri jau ir saņēmuši savu aizdevumu no Aizdevuma kredītiestādēm, un tad es nolēmu pieteikties saskaņā ar viņu ieteikumiem, un tikai pirms dažām stundām es apstiprināju savā personīgajā bankas kontā kopējo summu 30 000 USD, kuru pieprasīju. Šīs patiešām ir lieliskas ziņas, un es iesaku visiem, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu (loancreditinstitutions00@gmail.com), varat izlemt nosūtīt viņiem ziņojumu vietnē WhatsApp (+393512114999). Tagad esmu laimīgs, ka esmu saņēmis pieprasīto aizdevumu.

    AtbildētDzēst
  8. KĀ ES PAGADĒJĀ NEDĒĻĀ SAŅEMU SAVU VĒLAMO AIZDEVUMA SUMMU NO UZTICAMA UN UZTICĪMA AIZDEVUMA UZŅĒMUMA E-pasts tūlītējai atbildei: (loancreditinstitutions00@gmail.com) Whatsapp: (+393512114999)

    Sveiki visiem, Mani sauc Abdur Raheem kungs, es esmu no Saūda Arābijas, bet es dzīvoju Latvijā
    Es esmu šeit, lai liecinātu par to, kā es saņēmu savu aizdevumu no aizdevumu kredītiestādēm (loancreditinstitutions00@gmail.com) pēc tam, kad es divas reizes pieteicos no dažādiem aizdevumu aizdevējiem, kuri apgalvoja, ka ir aizdevēji tieši šeit, šajā forumā, es domāju, ka viņu aizdevumi ir reāli un es pieteicās, bet viņi man nekad nedeva aizdevumu, līdz kāds mans draugs mani iepazīstināja ar {Elijas kungu} Aizdevuma kredītiestāžu C.E.O, kurš apsolīja man palīdzēt ar aizdevumu pēc manas vēlēšanās, un viņš patiešām izdarīja, kā solīja, bez jebkādas kavēšanās. nekad nedomāju, ka joprojām ir uzticami aizdevumu aizdevēji, līdz satiku {Elija kungu}, kurš man patiešām palīdzēja ar aizdevumu 35 000 USD apmērā un mainīja manu dzīvi uz labo pusi. Es nezinu, vai arī jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, tāpēc sazinieties ar kredītiestāžu e-pasta adresi: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) Aizdevumu kredītiestādēs ir visa informācija par to, kā ātri un ātri iegūt naudu.
    nesāpīgi, izmantojot Whatsapp (+393512114999) E-pasts: ( loancreditinstitutions00@gmail.com)

    Un apsveriet visas savas finansiālās problēmas atrisinātas un atrisinātas. Kopīgojiet to, lai palīdzētu kādai dvēselei tieši tagad. Paldies

    AtbildētDzēst
  9. Mani sauc Džeina Vembli Džoša, un es dzīvoju ASV, Kalifornijā, un man un manai ģimenei ir vērts dzīvot šobrīd, un tas viss ir viena cilvēka dēļ, kuru DIEVA sūtīja palīdzēt man un manai ģimenei. Kādreiz man bija dzīve piepildīta ar bēdas, jo manam pirmajam dēlam bija nepieciešama nieres transplantācija, un visi mūsu ietaupījumi tika novirzīti viņa medikamentiem, un parasti mums nav naudas, lai samaksātu rēķinus vai pat noliktu pietiekami daudz pārtikas uz galda, un mums bija jāmaksā īre, un nav līdzekļu, lai samaksātu šos rēķinus. un dzīve likās tik negodīga pret mani, un katru vakaru mana sieva raudās aizmigt, līdz kādu dienu es pārlūkoju Yahoo atbildes un ieraudzīju pārsteidzošu sludinājumu par vīrieti, kurš izsniedz personīgos aizdevumus un piedāvājums ir atvērts viss, un es esmu dzirdējis tik daudz lietu par interneta krāpniecību, taču šajā savas dzīves brīdī es biju ļoti izmisusi un gatavs uzņemties jebkādu risku, un dienas beigās es pieteicos šim aizdevumam 250 000,00 dolāru apmērā un no viena soļa līdz otrs, es saņēmu savu aizdevumu 72 stundu laikā, izmantojot aizliegumu k pārskaitījumu, un zini, tas viss bija kā sapnis, un es piezvanīju Elija kungam Cilvēkam, kurš ir DIEVS, kurš nosūtīja aizdevēju, es atradu un teicu: es esmu saņēmis savu aizdevumu, un viņš pasmaidīja, sakot, ka Dievam lai ir slava, un es tā biju. satriekts, jo es nekad neesmu redzējis nevienu ar tik DIEVA baiļu un laipnu sirdi, un šodien es esmu laimīgākais cilvēks uz zemes, jo pēc DIEVA žēlastības manam DĒLAM nieres transplantācija bija veiksmīga un šodien viņš ir vesels, es un mana ģimene dzīvojam ļoti labi. ērti un laimīgi, un, ja atrodaties manā iepriekšējā situācijā vai jums ir nopietni un likumīgi nepieciešams aizdevums, varat sazināties ar šo DIEVA nosūtīto aizdevēju, izmantojot (loancreditinstitutions00@gmail.com) Whatsapp: (+393512114999)

    AtbildētDzēst
  10. Es esmu Maika Čērča finanšu aizdevums, likumīgs aizdevuma aizdevējs, mēs izsniedzam aizdevumus
    uz personīgo kredītu, mājokļa kredītu, aizdevumiem automašīnas iegādei, studentu kredītam, parādiem
    konsolidācijas aizdevums, nenodrošināts aizdevums, riska kapitāla aizdevumi un uzņēmumiem
    ieguldīt un atrisināt finanšu problēmas utt ... mūsu aizdevumi viegli un dalīties
    kapitāls 150 miljonu eiro apmērā, plāno aizdot privātpersonām īstermiņā un ilgtermiņā,
    termiņš ir no 500 līdz 100 miljoniem eiro visiem nopietniem cilvēkiem,
    uzticams, un integrēt tā vēlas veikt aizdevumu. Mana procentu likme 2%, ja
    Jūs interesē mūsu aizdevuma piedāvājums, lūdzu, sazinieties ar mums uz e-pasta adresi
    Vārds: Maika kungs
    E-pasts: agborloanfirm@gmail.com

    AtbildētDzēst