piektdiena, 2016. gada 22. aprīlis

Mākslinieces Ingas Pērkons gleznu izstāde "Gaismas ceļā".

Izstāde apskatāma Zinātniskajā bibliotēkā Paula Valdena ielā 5, 3. stāvā bibliotēkas darba laikā.

Ne mazāk interesants kā gleznas un lirisks ir mākslinieces stāstījums par sevi:
"Faktaloģiski interesanti ir tad, ja aiz faktiem ir veiksmes stāsts.  Mans veiksmes stāsts- gleznoju daudz no pirmajiem soļiem uz Zemes, kur es- tur otas :).
Pa tam vidam starp gleznošanu esmu pabeigusi Bulduru dārzkopības tehnikumu un RTU uzņēmējdarbību un vadību. Tādēļ, jo īpaši patīkami izstādi veidot tieši RTU bibliotēkā :). Šī ir mana mīļākā augstskola un priekš manis patīkama virsotne, ko izdevies sasniegt.
Par glezniecības veiksmēm- jau iespēja darīt to, kas ir labākais par ko esmu sapņojusi ir mana lielā veiksme! Mani mīļākie skolotāji ir Raitis Cinks ( LPLMM direktors) un Vitālījs Makarovs ( Krievija, Esentuki).
Personālizstādes nav saskaitītas, jo katru gadu notiek ap 10 no 2000. gada.
Man nozīmīgākās- Marka Rotko centrā  izstādē " Klaunāde" 2015 gadā, arī šogad no 24.aprīļa mani darbi būs tur apskatāmi. Šogad arī Jazepa Pīgožņa balvas izstādē Latvijas ainavu glezniecība, šobrīd Sv.Pētera baznīcā.
Mani darbi ir aizsnieguši dažādas pasaules vietas- Norvēģijā, Krievijā, Japānā , Indijā, Vācijā, Francijā, Lietuvā, Anglijā, Amerikā, Austrālijā un vēl daudzās, daudzās zemēs .
Piedalos plenēros no kuriem par nozīmīgākajiem uzskatu Melnkalnē kopā ar Krievijas vadošajiem māksliniekiem, Marka Rotko centrā keramikas starptautiskajā plenērā.
Papildus glezniecībai apguvu podniecību tieši tur, kur mūsu saknes podniecībai visdziļakās- Latgalē Podnieku skolā pie Evalda Vasilevska.
Joprojām turpinu mācīties darīt to, kas sirdij tik mīļš un tomēr vislielākā pateicība par saviem panākumiem- skatītājiem, tuviniekiem, cilvēkiem, kuri man apkārt ikdienā, jo tikai tā tas patiešām ir veiksmes stāsts. Paldies! :)"


Inga Pērkons. Acis redz to, ko sirds rāda!


Man patīk redzēt skaistumu, kurš mūs ieskauj, priecājos par mākoņu rotaļām, saules izgaismotiem nostūriem. Mācos no dabas, no augiem, no puķēm priecāties par katru mazāko iespēju krāšņi ziedēt. Lai radītu savus darbus, daudz laika pavadu dabā, un jo tuvāk esmu, jo vairāk redzu un jūtu tās mieru, harmoniju, dabas pārpilnību it visā. Mācos klausīties dabas skaņās, dzīvot tās ritmos, tas manu pasauli padara tādu, kādu to gleznoju.
Ar košiem krāsu triepieniem es gleznoju savu dzīvi uz audekla.
Ar sauli mosties, ar sauli sirdī, ar sauli sejā, ar sauli darbos...
var turpināt bezgalīgi... pa saulei iet, pa saulei dzīvot, pa saulei radīt, pa saulei būt! Tā ir brīnišķīga iespēja dzīvot ar mīlestību.
Man gribētos, lai šīs gleznas ir kaut kas vairāk par mājas dekoru vai oāzi, kur atveldzēt skatu pēc nogurdinošām dienām, man gribētos, lai skatītājs ierauga vairāk, lai ierauga sevi kā dabas sastāvdaļu, lai atrod skaistumu sevī, savos darbos, savā ikdienā, lai atrod ceļu pa kuru ejot ir laimīgs.
Laimīgs cilvēks uz pasauli lūkojas ar mīlestības acīm! Es gleznoju, lai mīlestības būtu vairāk.
 

1 komentārs :

  1. labdien
    Finanšu un ekonomikas krīzes rezultātā jums ir grūtības iegūt aizdevumu, banku un citu finanšu iestāžu līmenī. Jums nav jāuztraucas par. Vēlaties gūt labumu no kredīta, izejot no jūsu projektiem, vēlaties gūt labumu no tirdzniecības fona, jūs vēlaties saņemt kredītu finansēšanai, studijas ārzemēs, vēlaties mainīt auto, aprīkot jūs tehnika, jums piedāvāt jaunu mājvietu. Patīk dažāda veida individuālie aizņēmumi, lai atbilstu jūsu vajadzībām. Es esmu indivīds ar kapitālu, kura tiks izmantota, lai izveidotu aizdevumi cilvēkiem finanšu grūtībās likmi no 2 % līdz 4 %. Ieguvums no manas zināšanas ir vienkāršs un ātrs. Ja interesē un nopietns, sazinājās ar mani. Tieši pa e-pastu: leferfrancisjean@gmail.com
    Labi, lai jums.

    AtbildētDzēst